Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος & Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού

Εφαρμοσμένων Τεχνών

Μηχανολογίας

Ellhniki Dhmokratia

 

EΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΠΕΡΙΦ. Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΒΡΟΥ

1o ΕΠΑΛ AΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Πληρ: 25510-26088

Αλεξανδρούπολη,   26-11-2012

 

                                                                                            

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

"ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΟ 10 ΕΠΑΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ"

'

Eνα ιδιαίτερο εργαστήρι εκμάθησης Α? βοηθειών βρίσκεται σε εξέλιξη στο 10 ΕΠΑΛ Αλεξ/πολης , σε συνεργασία με το ΕΚΑΒ ? ΘΡΑΚΗΣ .

Στο εργαστήρι αυτό μετέχει ομάδα 60 μαθητών από το 1ο ΕΠΑΛ και της ΕΠΑΣ Αλεξ/πολης και έχει διάρκεια 24 ωρών.

Σκοπός: Να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές την αξία παροχής Α΄ βοηθειών και να γνωρίσουν το σωστό τρόπο παροχής Α? βοηθειών, έτσι ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν βοήθεια σε περίπτωση ανάγκης.

Συγκεκριμένα:

  • Σωστή γνώση καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης
  • Συνειδητοποίηση της αξίας του εθελοντισμού
  • Ενημέρωση σε θέματα υγείας
  • Βελτίωση σχέσεων μαθητών μεταξύ τους και με τους καθηγητές
  • Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία

Δραστηριότητες:

  • Επίδειξη: παρουσίαση
  • Εφαρμογή: εξάσκηση

Εκπαιδευτικές τεχνικές:

  • Παρουσίαση - εισήγηση με ερωτήσεις και συζήτηση
  • Μελέτες περίπτωσης
  • Προσομοίωση - εξάσκηση
  • Παιχνίδι ρόλων
  • Έρευνα - ερωτηματολόγια

Διδακτικές ενότητες

  • Καρδιο-αναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) (πρακτική εφαρμογή ΚΑΡΠΑ)
  • Τραυματισμοί στο σχολείο
  • Ηλεκτροπληξία , ασφυξία, αιμορραγίες, εγκαύματα, δηλητηριάσεις, τσιμπήματα εντόμων, είσοδος ξένου σώματος και δαγκώματα ζώων
  • Πνιγμοί και διάσωση (πρακτική επίδειξη με ομάδα Ναυαγοσωστών στο κολυμβητήριο Αλεξ/πολης)

«Πρόκειται για μια προσπάθεια που δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να αποκτήσουν ουσιαστικές και εξαιρετικά χρήσιμες γνώσεις παροχής πρώτων βοηθειών στον εαυτό τους, το συμμαθητή τους, το φίλο τους ,το συνάνθρωπό τους. Ο τρόπος εκμάθησης με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων, τη βιωματική προσέγγιση, καθώς και το ερευνητικό σκέλος και η τελική αξιολόγηση των μαθητών που παρακολουθούν το πρόγραμμα, εγγυώνται το καλύτερο γνωστικό αποτέλεσμα. Η συμβολή του ΕΚΑΒ ΘΡΑΚΗΣ και ιδιαίτερα του εκπαιδευτή κ. ΚΕΣΑΤΗ , αποτελεί σημαντική βοήθεια στην προσπάθειά μας αυτή», επισημαίνει ο υπεύθυνος καθηγητής Υπ/ντής ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ.

 

A1   A2

Joomla Templates - by Joomlage.com